Followers

Saturday, December 3, 2011

how long we should be like this ?


Sampai bila harus begini kawan, kau sombong takbur riak tak nak medengar kata maafku ?
Sampai bila harus jadi manusia hipokrit kawan, tak penatkah asyik nak jaja aib orang ?
Sampai bila harus hatimu terus keras mempertahankan apa kau pegang, bagimu orang lain semua tak betul ?
Sampai bila harus aku tahan semua tahan nangisanku tahan marahku tahan perasaan berdiam diriku sedangkan engkau terus menerus menilai diriku ?

Aku penat. Aku penat senyum palsu. Aku penat bila orang pijak kepala aku dan aku biarkan sahaja. Aku penat kalau orang tak pandai nak hargai kehadiran aku. Aku penat jaga hati orang. Aku penat balik-balik disalahkan untuk salah yang direka Aku penat, sungguh aku penat.

AKU TAK KUAT SEPERTI ENGKAU NAMPAK. aku menangis dalam diam. mengesat airmata dalam senyap. memujuk hati dalam sunyi. semoga aku kekal kuat dimata kamu.
Mine,not yours. Powered by Blogger.