Followers

Saturday, December 10, 2011

Manusia dari zaman jahiliah


Assalamualaikum,Masya-Allah.
Tengok title aku. Siapa tu?
Nama siapa tu? :face14:
bajet artis seja perempuan yang mempunyai mulut murai ni.
hahaha, sebenarnya aku simpati dekat perempuan ni.
tidak tahu berapa banyak dosa yang dia dapat dengan menghina Islam.
Dia bangga mengina agama orang lain, mungkin tuhan dia tidak ajar kut macam mana nak hormat agama orang lain.:face50:

Islam agama suci okay.
Walaupun dia bukan beragama Islam,
Tapi dia tiada hak untuk mencaci Islam.
Semua tweets dia menghina islam.
Bukan setakat islam saja dia hina,
Malaysia pun dia nak hina sekali.
Dengkinya Tengku Sophia ni dengan Islam & Malaysia.

Aku tahu kenapa ni,
ini mesti kes kes Harimau muda Vs Indonesia,
indonesiakan kalah. Jadi dia pegal la dengan Malaysia.
hahaha, suka hati aku saja buat tafsiran.
Macam aku mahu maki hamun seja orang ni,
Tapi kalau aku maki,aku pulak sama dengan dia ni. Nazubillah.
Jadi, abaikan saja dajal ni.
Harapkan rupa seja cantik,
Tapi perangai bukan main buruk.
Sengaja seja orang ni mahu cari publisiti murahan.
Simpati aku dengan orang yang ada otak cetek macam dia ni.

Hanya Allah maha Esa mengampuni dosa kamu. Semoga kamu diberikan hidayah. 
InsyaAllah.
Mine,not yours. Powered by Blogger.