Followers

Wednesday, January 4, 2012

5 Hari selepas berumur 19tahun..


Tunjuk muka itu wajib dalam kamus hidup kan .

Dua ribu dua belas.

Bismillahhirrahman.

Ya itulah umur aku sekarang. Aku 19tahun, jumlah itu agak membebankan aku. 
Bila aku terpaksa meninggal keluarga kampung halaman untuk melanjutkan pelajaran.
Bila aku terpaksa berdiri bersendirian jika jatuh tanpa sedetik mengharapkan tangan orang.
Bila aku harus bertahan tanpa sokongan mana-mana pihak.
Bila aku wajib menghadapi segala jenis makhluk di muka bumiMU, ya Allah.

I hope I will more mature. I will be more patient. I will reduce my weight! I will get 3.5 above pointer.
And.. I will get enter Universiti Malaysia Sabah(UMS) for continue my degree study there.
I will make my mom and daddy proud of me. I will not let them down!
And.. surely I will get to engaged soon. Insya-Allah =D .
Lastly I will more better than a years ago.

Inilah azam seorg gadis comel berumur 19 tahun pada tarikh 01-January-2012 yang bernama Nurul Atikah anak perempuan seorang Pen. Pegawai Perubatan Hospital Besar Sandakan.

So, 
please two thousand twelve be nice to me. 

Sincerely,
Budak Education.
Mine,not yours. Powered by Blogger.